Obchodní podmínky internetového obchodu www.alkione.cz

 

1) Dodací lhůta a cena za přepravné

V případě, že zboží máme skladem, vyexpedujeme ho bez zbytečného odkladu nejpozději do 2 pracovních dnů po přijetí objednávky. V případě platby převodem na účet platí tato lhůta až po připsání peněz na náš účet. Pokud zboží skladem nemáme, okamžitě jej objednáme u našeho dodavatele. K předání zboží přepravci pak dojde obvykle do 3-7 pracovních dnů po objednávce. Poznámka "Dostupnost" v popisu zboží tedy neznačí, kdy bude zboží u Vás, ale kdy je k dispozici na našem skladě a kdy jej tedy nejdříve můžeme odeslat.

V období listopad-prosinec může dojít vzhledem k předvánočnímu vytížení dodavatelů, přepravních firem i našeho obchodu k prodloužení dodací lhůty až na 7-14 pracovních dnů. V případě jakýchkoliv problémů s dostupností některého zboží u nás nebo u našeho dodavatele budete informováni o prodloužení dodací lhůty.

 

Balíky posíláme Českou poštou. Pokud Vás zaměstnanec České pošty nezastihne doma, nechá Vám ve schránce lísteček s informacemi o vyzvednutí zásilky.
Dodací lhůty České pošty jsou přibližně dva pracovní dny.

Skladová dostupnost je pouze informativní, mění se každou minutu a není vždy možné zaručit, že v okamžiku potvrzení objednávky bude zboží stále dostupné, zejména pokud je skladem poslední kus. Prosíme o pochopení. Doručujeme pouze po uzemí ČR.

 

A) Česká pošta

Cena za přepravné Českou poštou je stanovena paušálně: 99Kč, na dobírku 139Kč, je to cena konečná. Při objednávce karetních her je cena za přepravu: 62Kč, na dobírku 102Kč.

B) DPD

Cena za přepravné DPD je stanovena paušálně: 99Kč, na dobírku 129Kč, je to cena konečná.

C) Osobní odběr v síti výdejních míst Zásilkovna

Co je Zásilkovna?

Nový levnější způsob doručení zboží od eshopů k zákazníkům do výdejních míst v síti Z-point. Čas a peníze ušetří každý - eshop i zákazník objednávající zboží. Už žádné fronty na poštách, ani hodiny čekání na kurýra. Vy rozhodnete, kdy a kde si zásilku vyzvednete a netlačíme na vás - na vyzvednutí máte vždy čas minimálně 7 dní. Zboží z e-shopu si můžete na výdejním místě prohlédnout a zaplatit až v hotovosti na místě. Nákup z internetu je tak pro vás bezpečnější, než kdykoli dříve.

Standardní zásilky do 5 Kg – 67Kč + 13Kč dobírka:

  • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)

2) Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího:

V souladu s ustanoveními občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a budete požadovat zpět kupní cenu v plné výši, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

  • zboží zašlete na korespondenční adresu, uvedenou v rubrice kontakt

  • zboží musí být kompletní včetně příslušenství a veškerých dokumentů

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme  převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nekompletního či poškozeného vráceného zboží budou odečteny náklady s tím spojené – tj. hodnota, která bude chybět kompletnímu zboží. V případě, že bylo placeno poštovné, vrátíme i jeho hodnotu.

  

3) Záruka a reklamace

Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského zákoníku.

 

Průběh reklamace: Okamžikem převzetí zboží se stává kupující vlastníkem zboží, zároveň začíná běžet záruční lhůta na toto zboží v délce 24 měsíců. Jako záruční list přitom slouží "dodací list", přiložený ke zboží. Záruka se vztahuje na všechny zjevné i skryté vady zboží; vady, které jsou neslučitelné s funkčností zboží a jeho užitnými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Pokud kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží vykazuje vady, má právo zboží reklamovat u prodejce. U vad, které jsou odstranitelné, má kupující právo, aby byly bezplatně, včas a řádně odstraněny, a to bez zbytečného odkladu. U vad neodstranitelných má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva pak má i kupující v případě vad sice odstranitelných, ale znemožňujících kupujícímu pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat.

V případě reklamace zboží podá kupující tuto reklamaci následujícím způsobem:

zasláním e-mailu na adresu obchod@alkione.cz. Prosíme, uveďte i svůj telefon, preferujeme osobnější formu komunikace.

Při podání reklamace uveďte prosím číslo Vaší objednávky (je na dodacím listu) a popis zjištěných vad zboží a jejich projevy. Zároveň uveďte, co od reklamace očekáváte – výměnu zboží, opravu zboží či vrácení finančních prostředků, za zboží zaplacených.

Po podání reklamace rozhodne prodávající o dalším postupu a do 3 pracovních dnů seznámí s rozhodnutím kupujícího, případně navrhne další postup reklamace – v případě přijetí reklamace bude kupující vyzván, aby zboží (řádně zabalené) společně s kopií daňového dokladu zaslal či donesl na adresu prodejce (viz. kontakty). Při zasílání zvolte doporučený balík České pošty, nikoliv dobírku, ta nebude přijata. Podle výběru kupujícího pak bude kupujícímu zasláno na jím uvedenou adresu opravené zboží (maximálně do 30 dní nebo dle domluvy s kupujícím) nebo zasláno zboží nové (maximálně do 30 dní), případně, odstoupí-li kupující od smlouvy, mu budou zaslány peníze v hodnotě ceny reklamovaného zboží, a to buď na bankovní účet (jeho číslo kupující uvede při podání reklamace) nebo poštovní poukázkou České pošty (na adresu, kterou kupující uvede při podání reklamace).

Prodávající neručí za škody způsobené na zásilce přepravcem. Pokud vám je zásilka doručena poškozená (potrhaný, zjevně deformovaný, otevřený transportní obal apod.), je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít, v opačném případě se prodávající zříká všech závazků, které pro něj z tohoto reklamačního řádu plynou, a zákazníkovým partnerem pro reklamaci se stává dopravce.

Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Přepravce je povinen takový zápis sepsat.

Obrázky u zboží jsou pouze ilustrativní, je možné, že se budou trochu lišit od skutečného výrobku. Je to např.  z důvodu špatného osvětlení při focení.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1. 10. 2011. Změny jsou vyhrazeny.

 

5) Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.